De Hand
van Heijmans
Van ad-hoc commercieel verhaal
naar gedeelde signatuur
De Hand van Heijmans is een commerciële gereedschapskist. Een bedrijfspresentatie in drie gedaanten: website, PowerPoint en video. Het helpt commerciële medewerkers met een uniform en onderscheidend verhaal. En bespaart tijd bij het maken van een goede presentatie.
Onze opdrachtgever:
Heijmans
Onze bijdrage:
Strategie, content, redactie
Ons resultaat:
Een uniforme commerciële signatuur
Projecten centraal
De Hand van Heijmans bestaat uit 24 projecten. Sprekende voorbeelden van de onderscheidende manier van denken en (samen)werken. Geen droomverhalen maar bewezen resultaten.
Eén verhaal, drie vormen
Het uniforme verhaal is verwerkt in een website, video en PowerPoint-presentatie. Een online beeldbank bevat een brede selectie aan voorgeproduceerde slides. Medewerkers vertellen het juiste, eenduidige verhaal via diverse middelen.
Visueel bewijs
Ieder project staat symbool voor een specifieke claim. Een compacte tekst met bijzondere video of fotografie versterken ieder statement. Als bewijslast voor Heijmans’ denk- en werkwijze.
Ontwikkeld om te groeien
Dankzij de modulaire opbouw is de Hand van Heijmans eenvoudig te actualiseren of uit te breiden. In een centrale beeldbank worden regelmatig nieuwe slides voor presentaties gedeeld.
Slimme shuffle
De Hand van Heijmans maakt slim gebruik van bestaande content. Door deze te herschikken en op te frissen wordt een een nieuw verhaal vertaald. Verpakt in een eigen, herkenbare vormgeving.
Meer weten over onze aanpak?
Bel of mail Gijs van den Broek