Greenville
Utrecht
Structuur
in contentcreatie
Greenville is een bijzonder gebouw met 123 verschillende woningen in Utrecht. Ontworpen door drie architecten, duurzaam en met een stijlvolle terrasvorm. Om het project extra te laten ‘shinen’ maken de Redactiegasten relevante content over het gebouw en de locatie.
Onze opdrachtgever:
Heijmans Vastgoed
Onze bijdrage:
Concept, content, redactie
Ons resultaat:
Stories, nieuwsbrief, social content
Van commercieel naar relevant
Natuurlijk, het verkopen van woningen is een commerciële aangelegenheid. Maar er valt zoveel meer te vertellen dan prijs en m². Naast commerciële uitingen vertellen we ook verhalen; persoonlijk en relevant.
Continu in beeld
Het doel is simpel: houd kopers en geïnteresseerden tijdens de verkoopperiode én de bouw op de hoogte. Een redactieoverleg en het werken met een contentplanning geven structuur. Als spin in ‘t web sturen we strak op planning en inhoud.
Stories geven context
Ontdek het gebouw aan de hand van verhalen. Hoe wordt Greenville gebouwd? Wat is er te doen in Leidsche Rijn? Wie zijn de nieuwe bewoners? Mensen van Heijmans, kopers en buurtbewoners geven het project kleur.
Rendement uit content
We denken vooral vanuit verspreiding, met de website als middelpunt. Voor ieder verhaal maken we unieke social content voor onze doelgroep. Fotografie en video worden hergebruikt binnen onze social formats. Zo halen we maximaal rendement uit iedere foto of video.
Ontdek het met de fiets
Veel kopers komen niet uit de buurt. Daarom bedachten we een manier om mensen naar de bouwlocatie in Leidsche Rijn te halen en de omgeving te ontdekken. Hoe? Door twee stadsfietsen met fietsroutes aan te bieden. Buurt en bouw verkennen in één klap!
Bekijk:
greenville-utrecht.nl
Samen met:
Heijmans, Rogier Boogaard Fotografie
Bijzonder:
Langdurige betrokkenheid bij contentcreatie
Meer weten over onze aanpak?
Bel of mail Sander Willems