Nationaal
Militair Museum
Voor evenementen
van een ander kaliber
Onze opdrachtgever:
Vermaat/Heijmans
Onze bijdrage:
Strategie, content, redactie
Ons resultaat:
Volwaardige website in twee maanden
Neem stelling
Een museum positioneren als evenementenlocatie begint met een duidelijke propositie. Belangrijkste pijlers: locaties in en om het museum, type events, en altijd met de collectie als decor. Het NMM: voor evenementen van een ander kaliber.
Familie van het NMM
Het NMM heeft een robuuste huisstijl. Het logo combineert de stoerheid van defensie met de vriendelijkheid van het museum. Ons advies was duidelijk: in deze lijn doortrekken.
Online conversiemachine
Pakkend beeldmateriaal en korte teksten zorgen dat de bezoeker geïnspireerd raakt. In één oogopslag is duidelijk dat het NMM een unieke locatie is voor events. Deze inspiratie zet aan tot het downloaden van de brochure en het zoeken van contact.
6 locaties, 6 evenementen
Het NMM heeft meer dan twintig verschillende locaties in en om het museum beschikbaar voor talloze soorten evenementen. Door te focussen op de zes belangrijkste locaties en evenementen houdt de bezoeker overzicht.
Webredactie
De Redactiegasten blijven de komende periode verantwoordelijk voor de webredactie. We houden de website actueel, voegen nieuwe creatieve content toe en starten met een AdWords campagne. Tegelijk beginnen we met de eerste doorontwikkeling (reviews en taalswitch). Zo zorgen we voor blijvende beweging.
Meer weten over onze aanpak?
Bel of mail Sander Willems