Opening
Timmerhuis
Ontdek het Timmerhuis
van -3 tot +59 meter
In het hart van Rotterdam staat een nieuw icoon: het Timmerhuis. Een multifunctioneel gebouw met kantoren, appartementen, winkels, horeca en zelfs een museum. Vlak voor de officiële opening krijgt het grote publiek een sneak-preview via een speciale mini-website.
Onze opdrachtgever:
Heijmans
Onze bijdrage:
Strategie, content, social
Ons resultaat:
Extra aandacht voor rol Heijmans
Van -3 tot +59 meter
Stap in de lift en ontdek het Timmerhuis van parkeergarage tot penthouse. Op zes verdiepingen staan we stil bij de verschillende functies en gebruikers van het gebouw. Bekijk de staalconstructie in de centrale hal. Zie hoe oudbouw en nieuwbouw versmelten. Geniet van het fenomenale uitzicht.
Timmerhuis teamwork
Het Timmerhuis is een samenwerking van diverse partners: gemeente Rotterdam, OMA, BMW, Museum Rotterdam, Heijmans. Dat zie je terug in de website. Betrokkenen tonen hun bijdrage aan ‘de wolk van glas en staal’.
Content + context = impact
De opening van een icoon als het Timmerhuis trekt de aandacht van een groot publiek. Rotterdammers willen binnen kijken, achter het bouwhek. Door de website net voorafgaand aan de opening te lanceren, profiteren we maximaal van de aandacht en interesse.
Dikke likes op Instagram
Tijdens de opening trekt een opvallende advertentie op Instagram extra aandacht naar de website. De advertentie scoort bijna 2000 likes in de regio Rotterdam.
Koppeling met Heijmans
De website is gekoppeld aan verdiepende artikelen op heijmans.nl. Zo is er evenredige aandacht voor alle partners en kan de website compact blijven.
Meer weten over onze aanpak?
Bel of mail Sander Willems