Dát maakt
Van Wanrooij
Verhalen geven
smoel en structuur
Onze opdrachtgever:
Van Wanrooij
Bouw & Ontwikkeling
Onze bijdrage:
Contentcreatie, redactie, creativiteit
Ons resultaat:
Strategie, stories, jaarboek
Strategie: smoel en structuur
Van Wanrooij communiceerde tot voorheen vooral in stenen en artist impressions. Met een nieuwe, compacte communicatiestrategie geven we op basis van storytelling smoel en structuur aan alle communicatie. Met duidelijke thema’s, gedreven op inhoud en met eigen mensen en klanten aan het woord.
Dát maakt Van Wanrooij…
Dat begint met een sterk corporate profiel. De werkwijze en de cultuur zijn niet te vangen in één woord. Daarom kiezen we voor een flexibele insteek waarbij een inhoudelijke claim telkens wordt afgesloten met ‘Dát maakt Van Wanrooij..’. Dit is de kapstok voor alle communicatie.
Jaarboeken
Traditiegetrouw brengt Van Wanrooij in december een Jaarboek uit. Een perfect moment om vaste klanten en relaties te laten zien hoe Van Wanrooij de zaken aanpakt. Als eindredacteur bedenken we het centrale thema, de insteek van de verhalen en het visuele concept voor meerdere jaarboeken. Ook de contentcreatie is volledig bij ons belegd.
Redactionele werkwijze
We brengen structuur door te werken met een vaste contentplanning en met vaste partners voor de creatie van content. Met daarbij de website en het Jaarboek als communicatief middelpunt. Voor ieder verhaal maken we unieke social content. Zo halen we maximaal rendement uit het beschikbare budget.
Spijker op z’n kop
Om het timmerteam te versterken bedachten we een social campagne op facebook en Instagram: De spijker op z’n kop. Huidige timmerteams krijgen stellingen voorgelegd. Herkent de kandidaat zich in de antwoorden? Dan is met één appje een kop koffie drinken geregeld. Dát maakt solliciteren bij Van Wanrooij een makkie.
Bekijk:
Jaarboek 2019 – 2020
Samen met:
Toelgroep, John van Hamond
Bijzonder:
Langdurige betrokkenheid bij contentcreatie
Meer weten over onze aanpak?
Bel of mail Gijs van den Broek